Home  |  Contact  

Email:

Password:

Sign Up Now!

Forgot your password?

DESENMASCARANDO LAS FALSAS DOCTRINAS
 
What’s New
  Join Now
  Message Board 
  Image Gallery 
 Files and Documents 
 Polls and Test 
  Member List
 YHWH (DIOS PADRE) EL UNICO DIOS 
 JESUCRISTO NUESTRO MESIAS JUDIO 
 LOS DIEZ MANDAMIENTOS DE LA BIBLIA 
 MEJORE SU CARACTER Y SU VIDA 
 YOU TUBE-MAOR BA OLAM-LINKS 
 YOU TUBE-MAOR BA OLAM-LINKS II 
 BIBLIAS/CONCORDANCIA/LIBROS 
 MAYOR ENEMIGO DEL HOMBRE ES UNO MISMO 
 ¿LA TORA ES MACHISTA? -MENSAJE ESOTERICO Y EXOTERICO 
 ¿ES INMORTAL EL ALMA?- FALACIA DE LA ENCARNACION Y REENCARNACION 
 EL ISLAM TIENE ORIGEN UNITARIO ADOPCIONISTA 
 ANTIGUO TESTAMENTO-ESTUDIO POR VERSICULOS 
 NUEVO TESTAMENTO-ESTUDIOS POR VERSICULOS 
 NUEVO TESTAMENTO II-ESTUDIOS POR VERSICULOS 
 NUEVO TESTAMENTO III-ESTUDIOS POR VERSICULOS 
 CRISTO NO TUVO PREEXISTENCIA 
 ¿QUE ES EL ESPIRITU SANTO? 
 
 
  Tools
 
HECHOS 12:12 -JUAN MARCOS ES EL GRIAL: DOLAR= TEMPLO DE MARIA MAGDALENA (VENECIA) =SAN JUAN MARCOS
Choose another message board
Previous subject  Next subject
Reply  Message 1 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999  (Original message) Sent: 10/02/2015 20:05
DETRAS DE LAS "TEORIAS DE CONSPIRACION" HAY MENSAJES CON FUERTE REFERENCIA AL SANTO GRIAL, QUE LOS PSEUDOINTELECTUALES, CON MUCHA SED DE PODER (GENERALMENTE OLIGARCAS YA SEA POR ISQUIERDA O POR DERECHA) NO LOGRAN DESCIFRAR POR SU FUERTE IDOLATRIA AL DIOS DINERO- TEMPLO DE MARIA LA MAGDALENA EN VENECIA / VENUS / (SAN MARCOS)
 
 
TOM HANKS
FRANK/BANK/KEY
ANK/LIBERTAD
 
 
¿CUAL ES EL SECRETO DETRAS DEL PAPA ARGENTINO FRANCISCO /FRANK?
 
FRANK MITERRAND
Mitterrand built a pyramid
Image

MARY MAGDALENE
EAGLE/DAN/M
 
Venice Maddalena detail
eagle.jpg (67393 bytes)  illuminati.jpg (58992 bytes)


16:19 Y a ti te daré las llaves del reino de los cielos; y todo lo que atares en la tierra será atado en los cielos; y todo lo que desatares en la tierra será desatado en los cielos.

 
 
 
EL BUHO/CERRADURA ES LA MISMA VIRGEN MARIA LA MAGDALENA NUESTRA MADRE
Image


First  Previous  12 to 26 of 476  Next   Last 
Reply  Message 12 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 16:42
STONE/PIEDRA/EBEN
GENESIS
49:22 Rama fructífera es José,Rama fructífera junto a una fuente, Cuyos vástagos se extienden sobre el muro.
49:23 Le causaron amargura, Le asaetearon, Y le aborrecieron los arqueros;
49:24 Mas su arco se mantuvo poderoso, Y los brazos de sus manos se fortalecieron Por las manos del Fuerte de Jacob (Por el nombre del Pastor, la Roca de Israel),
http://www.biblewheel.com/gr/GR_Database.asp?bnum=1&cnum=49&vnum=24&getverse=Go
Gen 49:24 But his bow abode in strength, and the arms of his hands were made strong by the hands of the mighty God of Jacob; (from thence is the shepherd, the stone of Israel:)
Bk
Chpt
Vs
 
Verse # = 1498   |   Words = 13   |   Letters = 52
Data from Strong's Concordance
KJV Hebrew Strong's # Value
But his bow קשת 800
abode ישב 312
in strength, איתן 461
and the arms זרוע 283
of his hands יד 14
were made strong פזז 94
by the hands יד 14
of the mighty אביר 213
God of Jacob; יעקב 182
(from thence is the shepherd, רעה 275
the stone אבן 53
of Israel:) ישראל 541
Total = 4111
Original Text
Hebrew Value Inc
ותשב 708
באיתן 463
קשתו 806
ויפזו 109
זרעי 287
ידיו 30
מידי 64
אביר 213
יעקב 182
משם 380
רעה 275
אבן 53
ישראל 541
 

See the following link for more information
THE TWO SEALS OF OUR DOOM


 
MASON EN INGLES ES CONSTRUCTOR
SON ES HIJO EN INGLES
 
 
LA VIUDA PIDE JUSTICIA
Lucas
18:1
También les refirió Jesús una parábola sobre la necesidad de orar siempre, y no desmayar,
18:2 diciendo: Había en una ciudad un juez, que ni temía a Dios, ni respetaba a hombre.
18:3 Había también en aquella ciudad
una viuda, la cual venía a él, diciendo: Hazme justicia de mi adversario.
18:4 Y él no quiso por algún tiempo; pero después de esto dijo dentro de sí: Aunque ni temo a Dios, ni tengo respeto a hombre,
18:5 sin embargo, porque
esta viuda me es molesta, le haré justicia, no sea que viniendo de continuo, me agote la paciencia.
18:6 Y dijo el Señor: Oíd lo que dijo el juez injusto.
18:7 ¿Y acaso Dios no hará justicia a sus escogidos, que claman a él día y noche? ¿Se tardará en responderles?
18:8 Os digo que pronto
les hará justicia. Pero cuando venga el Hijo del Hombre, ¿hallará fe en la tierra?
 
 
 
 
55. Mateo 23:14: ¡Ay de vosotros, escribas y fariseos, hipócritas! porque devoráis las casas de las VIUDAs, y como pretexto hacéis largas oraciones; por esto recibiréis mayor condenación.


 

56. Marcos 12:40: que devoran las casas de las VIUDAs, y por pretexto hacen largas oraciones. Estos recibirán mayor condenación.
 
65. Lucas 20:47: que devoran las casas de las VIUDAs, y por pretexto hacen largas oraciones; éstos recibirán mayor condenación.
 
¿"Devoran la casas de las viudas" no es una alusion a que devoran la casa/linaje de la viuda? ¿Porque Jesucristo incluso relaciona la viuda con JUAN MARCOS en Hechos 12:12?
 
1. Hechos 12:12: Y habiendo considerado esto, llegó a casa de María la madre de Juan, el que tenía por sobrenombre MARCOS, donde muchos estaban reunidos orando.
 
Es obvio que MARIA LA MADRE DE JUAN ES LA VIUDA.
 
¿PORQUE SE RELACIONA LA VIUDA CON LA EXPULSION DE LOS MERCADERES DEL TEMPLO? ¿HAY UNA CONSPIRACION CONTRA LA VIUDA? ¿QUE PIENSA USTED?
 
1. Isaías 56:7: yo los llevaré a mi santo monte, y los recrearé en mi casa de oración; sus holocaustos y sus sacrificios serán aceptos sobre mi altar; porque mi casa será llamada casa de oración para todos los pueblos.

2. Mateo 21:13: y les dijo: Escrito está: Mi casa, casa de oración será llamada; mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.

3. Marcos 11:17: Y les enseñaba, diciendo: ¿No está escrito: Mi casa será llamada casa de oración para todas las naciones? Mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.

4. Lucas 19:46: diciéndoles: Escrito está: Mi casa es casa de oración; mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.
 

Éxodo 20:17: No codiciarás la casa de tu prójimo, no codiciarás la MUJER de tu prójimo, ni su siervo, ni su criada, ni su buey, ni su asno, ni cosa alguna de tu prójimo.

  

H1129

 בָּנָה baná; raíz prim.; construir (lit y fig.):-albañil, canterón, poner cimientos, construir, edificador, edificar, edificio, fabricar, fortificar, hacer, tener hijo, labrar, levantar, maestro, obra, poner, properar, reedificar, reparar, restablecer, restaurar.

http://shoffarchurch.globered.com/categoria.asp?idcat=21

TENER UN HIJO ES CONSTRUIR UNA CASA

En el pensamiento tradicional judío, tener un hijo está asociado con construir una casa y levantar el nombre de la familia. En el Salmo (Tehilim) 2:6-7, el Mesías Regio judío es llamado el Hijo de Di-s, según está escrito:

"Yo he puesto mi rey sobre Sión, mi santo monte. Yo publicaré el decreto [uno de los pasos para la entronización del rey judío>; el Señor me ha dicho: Mi hijo eres tú; Yo te engendré hoy."

En Hechos 13:33, confirma el Salmo (Tehilim) 2:6-7 está hablando sobre el Mesías (Mashíaj) judío Yeshúa/Jesús, según está escrito:

"La cual Dios ha cumplido a los hijos de ellos, a nosotros, resucitando a Jesús; como está escrito también en el salmo segundo: Mi hijo eres tú, yo te he engendrado hoy."

En la Mikvá (inmersión/bautismo) del Mesías (Mashíaj) judío Yeshúa/Jesús, una voz (kol) del cielo habló a Yeshúa/Jesús y le llamó el Hijo de Di-s. En Mateo (Matityahu) 3:13, 16-17 está escrito:

"Entonces Jesús vino de Galilea a Juan [Yojanán el Inmersor> al Jordán, para ser bautizado por él…y Jesús, después que fue bautizado, subió luego del agua; y he aquí los cielos le fueron abiertos, y vio al Espíritu de Dios [Rúaj HaKódesh> que descendía como paloma, y venía sobre él. Y hubo una voz que decía: Este es mi Hijo amado [Salmo 2:7>, en quien tengo complacencia."

Una vez más, en el pensamiento tradicional judío, tener un hijo está asociado con construir una casa. Esta verdad se puede comprender de la lengua hebrea misma. La palabra hebrea para hijo es "ben." Es la palabra 1121 de Strong en la Concordancia Hebrea. Hijo o ben en hebreo significa "un hijo o constructor del nombre de la familia." Hijo o ben en hebreo viene de la palabra 1129 que es la palabra hebrea "Baná" que significa "construir." La palabra hebrea para casa es, beit, Es la palabra 1004 de Strong. La palabra hebrea para casa, beit, también viene de la palabra hebrea "baná" que significa "construir." Por lo tanto, la lengua hebrea nos comunica que tener un hijo está asociado con construir una casa o levantar el nombre de la familia. Esta verdad espiritual se puede ver en la Torá en el libro de Deuteronomio (Devarim) 25:5-9, según está escrito:

"Cuando hermanos habitaren juntos, y muriere alguno de ellos, y no tuviere hijo, la mujer del muerto no se casará fuera con hombre extraño; su cuñado se llegará a ella, y la tomará por su mujer, y hará con ella parentesco. Y el primogénito que ella diere a luz sucederá en el nombre de su hermano muerto, para que el nombre de éste no sea borrado de Israel. Y si el hombre no quisiere tomar a su cuñada, irá entonces su cuñada a la puerta, a los ancianos, y dirá: Mi cuñado no quiere suscitar nombre en Israel a su hermano; no quiere emparentar conmigo. Entonces los ancianos de aquella ciudad lo harán venir, y hablarán con él; y si él se levantare y dijere: No quiero tomarla, se acercará entonces su cuñada a él delante de los ancianos, y le quitará el calzado del pie, y le escupirá en el rostro, y hablará y dirá: Así será hecho al varón que no quiere edificar la casa de su hermano."

Se puede ver también en Rut 4:11 que tener un hijo está asociado con levantar una casa. Las dos madres terrenales de las dos casas de Israel Raquel y Lea, compitieron entre ellas sobre tener hijos para edificar la casa de Jacob. En Rut 4:11 está escrito:

"Y dijeron todos los del pueblo que estaban a la puerta con los ancianos: Testigos somos. El Señor haga a la mujer que entra en tu casa como a Raquel y Lea, las cuales edificaron la casa de Israel; y tú seas ilustre en Efrata, y seas de renombre en Belén." 

http://www.hebroots.com/2casach6.html

 
¿PORQUE CRISTO RELACIONA A LA MADRE DE MARCOS CON LA
 

Reply  Message 13 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 16:45

EN EL MISMO NUMERO DEL CAPITULO DE CUANDO JACOB SE CAMBIO EL NOMBRE POR ISRAEL PERO EN DEUTERONOMIO OBSERVAMOS QUE DIOS ES LA ROCA/SIRIO/BENJAMIN/MARIA MAGDALENA/JUAN MARCOS/SANTO GRIAL

 

MARIA TIENE LA MISMA GEMATRIA QUE BENJAMIN-¿ERA

 
 
El Lugar de Seguridad

 

 

El antiguo Israel fue sacado de Egipto bajo una columna de fuego y nube. Esa columna los protegió y los llevo a través del Mar Rojo. Esa manifestación de Dios, como la Presencia o cara de Dios, era una roca espiritual que se convertiría en Jesucristo. El nombre de Dios estaba en él (Ex. 23:21; ref. Hechos 7:38). Pablo nos habla sobre esta acción.

1 Corintios 10:1-4 Porque no quiero, hermanos, que ignoréis que nuestros padres todos estuvieron bajo la nube, y todos pasaron el mar; 2 y todos en Moisés fueron bautizados en la nube y en el mar, 3 y todos comieron el mismo alimento espiritual, 4 y todos bebieron la misma bebida espiritual; porque bebían de la roca espiritual que los seguía, y la roca era Cristo. (KJV)

 

Dios es nuestra Roca

Una de las confusiones acerca de la naturaleza de Dios y de Cristo se relaciona con la descripción de Cristo como la roca de la bebida espiritual.

 

La Biblia es clara que Dios es nuestra Roca, nuestra fuerza y nuestra salvación (Sal. 18:1-2). Confiamos en él y no tenemos miedo (Is. 12:2). El conocimiento de salvación es una función de Cristo y los profetas (Lc. 1:77).

 

La Biblia explica que Dios es la Roca o Sur, que es la cantera o la montaña donde se extraen todos los demás. Así, Cristo como Roca es extraído de la Roca que es Dios, el Padre de todos. Dios es el pedernal que circuncida a Israel (Jos. 5:2) y el principio y la causa efectiva (Dt. 32:4; ref. Maimonides Guide of the Perplexed, University of Chicago Press, 1965, Ch. 16, pp. 42 ff.).

 

Dios es la Roca de Israel, la Roca de su salvación (Dt. 32:15), la Roca que los carga (Dt. 32:18,30-31). 1 Samuel 2:2 demuestra que nuestro Dios es nuestra Roca, una Roca eterna (Is. 26:4). Es de esta Roca que todos los otros son tallados, como son todos los descendientes de Abraham en la fe (Is. 51:1-2).

 

Deuteronomio 32:17 muestra que Eloah es el objeto de sacrificio. Aquí la Roca que cargo a Israel es el tsur (SHD 6697) o tsuwr (de SHD 6696) significando un acantilado o una roca afilada como comprimida. Es una roca o una gran roca redonda y, figuradamente, un refugio y puede ser también un borde o un precipicio. 1 Samuel 2:2 pregunta, ¿hay refugio como el Dios nuestro?

 

El Mesías es cortado de esta Roca (Da. 2:34,45) para subyugar a los imperios mundiales. Dios, no Pedro, ni Cristo ni ningún otro, es la Roca o la fundación en la cual Cristo fortalecerá a su Iglesia (Mt. 16:18) y sobre la que el mismo descansa como nuestra piedra angular en el edificio espiritual que es el Templo de Dios. Dios es la roca en la que las primeras piedras de los doce apóstoles son colocadas.

 

2 Samuel 22:2-3 en la KJV tiene a David diciendo en el espíritu El Señor [Jehová] es mi Roca [sela] y mi fortaleza, y mi libertador; Dios mío, fortaleza mía, en el confiare. Sin embargo, los textos (MT, LXX y siríaco; ref. Green's Interlinear y Companion Bible n.) Dice simplemente Dios mi roca etc. Así, Dios es el tsur y no el Mesías como la KJV intenta aquí.

 

El Mesías es el sela (SHD 5553) que se deriva de una raíz sin uso significando elevado y, por lo tanto, una roca escarpada y, figuradamente, una fortaleza. Es una piedra o fortaleza o roca irregular. Él no es, sin embargo, el tsur que es Dios.

 

Cristo era la piedra tallada de la Roca como una montaña o una cantera y fue entonces lanzado al final de los imperios mundiales y los destruirá.

Daniel 2:31-35 Tú, oh rey, veías, y he aquí una gran imagen. Esta imagen, que era muy grande, y cuya gloria era muy sublime, estaba en pie delante de ti, y su aspecto era terrible. 32 La cabeza de esta imagen era de oro fino; su pecho y sus brazos, de plata; su vientre y sus muslos, de bronce; 33 sus piernas, de hierro; sus pies, en parte de hierro y en parte de barro cocido. 34 Estabas mirando, hasta que una piedra fue cortada, no con mano, e hirió a la imagen en sus pies de hierro y de barro cocido, y los desmenuzó. 35 Entonces fueron desmenuzados también el hierro, el barro cocido, el bronce, la plata y el oro, y fueron como tamo de las eras del verano, y se los llevó el viento sin que de ellos quedara rastro alguno. Mas la piedra que hirió a la imagen fue hecha un gran monte que llenó toda la tierra. (KJV)

 

La piedra que fue tallada del tsur que era Dios era SHD 69 'eben que equivale a SHD 68 significando una piedra, derivada de SHD 1129 construir. Por lo tanto, ésta es una piedra modelada por Dios para la construcción del Templo. Por lo tanto, Cristo es la piedra angular del Templo.

http://www.logon.org/spanish/s/p194.html

 
Film Benjamin Gates
 

GENESIS 49:27

27 Benjamín es lobo arrebatador;

A la mañana comerá la presa,

Y a la tarde repartirá los despojos.(Jerusalen estaba en la tribu de Benjamin)

 
 
TZIDKIEL: D-s es mi justicia
TZIPOR: Pájaro
TZVI : Gacela
TZVIEL: Gacela de Di-s
TZADIK: Justo.
TZUR: Roca. Bíblico: Descendiente de Biniamín.
TZVIKA: Ciervo o gacela. También significa gloria o esplendor.
TUMIEL: Pureza de Di-s.
 
 If the usage of this suspended letter " ayin " in Job 38 follows suit with " nun " Judges 18 , then "originally it formed no part of the word," and should properly read " rosh " instead of " rasha ". This would change the text from the wicked or lawless to "head, chief, prince, leader, point, top, first rank, the highest, supreme." From the astronomical viewpoint evident in the Revised English Version of Job 38 , this etymology is enlightening because the in Egypt's Denderah zodiac , the star Sirius or Canis Major, the Dog-star is called " Apes " which means " the head ". Since the Dog-star is the brightest star in all the heavens from earth's perspective, the meaning of the " head or prince " is a precise fit. This " prince of the Heavenly host " was also referred to in the sacred books of Persia as " Tistar, " the " Chieftain of the East." This is not only a symbol of the sunrise embodied in the new light of the world, but it also refers to the Pyramid's capstone or " Chief cornerstone, " [ Ps. 118:22, Eph. 2:20, 5:23 ] as it catches the first rays of the dawn and sunrise of a new day. In Zech. 4:7 "headstone"- *H7222 [ roshah ] from rosh *H7218 means the "topmost stone at the corner." We will see this concept fully developed Biblical Astronomy of the Great Pyramid . We have seen this as a recurring theme of our study of the celestial signs surrounding the birth of Christ. The fact that Lucifer was the original light of the world, the "faithful witness in Heaven," [ Ps. 89:36-37, Mal. 4:2 ] and Sirius , the brightest star in the Heavens, shows us a correlation to the first bright and morning star, as the original sun of the First Heaven and Earth. This reflects an early time when the celestial calendars of 360-day sacred solar year and 365.25-day Sirius- Sothic Calendar were running in synch, before Lucifer attempted his coup in heaven. As the angel of light, all temporal matters and the timekeeping of all Creation ran under his watch. After he was cast down however, there was a needed a separation between what had become profaned, in the fallen Lucifer and what would remain sacred and holy in the coming promised seed, the rising light of the world, embodied in the sun. It is this powerful truth that is reflected in the suspended letter "ayin" in the Hebrew, revealing a double truth related to the star Sirius as a symbol of Lucifer, the original embodiment of the bright and morning star. Before his revolt and fall from his position as the head (rosh) of Creation, he was the "head, chief, prince, leader, point, top, first rank, the highest, supreme." However once iniquity was found in him [ Ezek. 28:15 ], he became "the lawless," [Heb.-rasha] the wicked one. He is the embodiment of the activation of the principle of evil [ra'a], also understood in the spiritual Entropy of his original sin, the incept point of all darkness. This would also explain the extremely negative mythological connotations of Sirius . Burnham's states: "In the ancient Greek and Roman world, the influence of Sirius was regarded as extremely unfortunate, as the allusion to the wrathful Achilles in the Iliad would seem to suggest. In Virgil's Aeneid we read of the Dog Star, that burning constellation, when he brings drought & disease on sickly mortals, rises and saddens the sky with inauspicious light." 4
 

Reply  Message 14 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 16:52
ISAIAS 9:6 PROFETIZA A JESUCRISTO (EL NUEVO CESAR) EN CONTEXTO A SU REINO EN CAN MAYOR /CANCER/SIRIO
Sirius A: Brightest visible star in the sky. Sirius B: Brightest X-ray source in the sky. Sirius A is the smaller image at the upper right.
Sirius A
Brightest visible star in the sky.
Sirius B
Brightest X-ray source in the sky.
Sirius A is the smaller image
at the upper right.

Their combined linear motion produces the nasalated M in the tone G,
completing the three sounds and tones of AUM.

 
Sirius A and Sirius B are the origin of the Yin and Yang symbol Sirius A and Sirius B are the origin of the Yin and Yang symbol, they are the Yin and Yang. They are two parts of one thing, and the source of AUM, the sound that created the universe.
ENLACES
EL PERRO/CAN MAYOR/SIRIO ES EL MEJOR AMIGO DEL HOMBRE

  

 

 

 
 
 
ISAIAS 9:6 (96 O 69/CANCER)
 

Isaías 9:6-7

Nueva Versión Internacional (NVI)

6 Porque nos ha nacido un niño,
      se nos ha concedido un hijo;
   la soberanía reposará sobre sus hombros,
      y se le darán estos *nombres:
   Consejero admirable, Dios fuerte, 
      Padre eterno, Príncipe de *paz.
7 Se extenderán su soberanía y su paz,
      y no tendrán fin.
   Gobernará sobre el trono de David
      y sobre su reino,
   para establecerlo y sostenerlo 
      con justicia y rectitud
      desde ahora y para siempre.
   Esto lo llevará a cabo
      el celo del Señor *Todopoderoso.

(DAN/JUSTICIA-LA VIUDA PIDE JUSTICIA)
 
 
 
 
 
 
Isa 9:6 For unto us a child is born, unto us a son is given: and the government shall be upon his shoulder: and his name shall be called Wonderful, Counsellor, The mighty God, The everlasting Father, The Prince of Peace.
Bk
Chpt
Vs
 
Verse # = 17836   |   Words = 20   |   Letters = 66
Data from Strong's Concordance
KJV Hebrew Strong's # Value
For unto us a child ילד 44
is born, ילד 44
unto us a son בן 52
is given: נתן 500
and the government משרה 545
shall be upon his shoulder: שכם 360
and his name שם 340
shall be called קרא 301
Wonderful, פלא 111
Counsellor, יעץ 170
The mighty גבור 211
God, אל 31
The everlasting עד 74
Father, אב 3
The Prince שר 500
of Peace. שלום 376
 
 
 
Juan
19:1 Así que, entonces tomó Pilato a Jesús, y le azotó.
19:2 Y los soldados entretejieron una corona de espinas, y la pusieron sobre su cabeza, y le vistieron con un manto de púrpura;
19:3 y le decían: ¡Salve, Rey de los judíos! y le daban de bofetadas. (¿Porque le llaman REY DE LOS JUDIOS y no REY DE ISRAEL? Es obvio que los romanos sabian a que HACIA REFERENCIA EL REINO DE ISRAEL)
19:4 Entonces Pilato salió otra vez, y les dijo: Mirad, os lo traigo fuera, para que entendáis que ningún delito hallo en él.
19:5 Y salió Jesús, llevando la corona de espinas y el manto de púrpura. Y Pilato les dijo: ¡He aquí el hombre!
19:6 Cuando le vieron los principales sacerdotes y los alguaciles, dieron voces, diciendo: ¡Crucifícale! ¡Crucifícale! Pilato les dijo: Tomadle vosotros, y crucificadle; porque yo no hallo delito en él. (Pilato al "lavarse las manos" aprobo la CRUCIFICCION AUNQUE AQUI HIPOCRITAMENTE QUIERE MANIFESTAR LO CONTRARIO)
19:7 Los judíos le respondieron: Nosotros tenemos una ley, y según nuestra ley debe morir, porque se hizo a sí mismo Hijo de Dios.
19:8 Cuando Pilato oyó decir esto, tuvo más miedo.
19:9 Y entró otra vez en el pretorio, y dijo a Jesús: ¿De dónde eres tú? Mas Jesús no le dio respuesta.
19:10 Entonces le dijo Pilato: ¿A mí no me hablas? ¿No sabes que tengo autoridad para crucificarte, y que tengo autoridad para soltarte?
19:11 Respondió Jesús: Ninguna autoridad tendrías contra mí, si no te fuese dada de arriba; por tanto, el que a ti me ha entregado, mayor pecado tiene.
19:12 Desde entonces procuraba Pilato soltarle; pero los judíos daban voces, diciendo: Si a éste sueltas, no eres amigo de César; todo el que se hace rey, a César se opone. ("AMIGO DE CESAR" es una expresion que tiene una PROFUNDIDAD ESOTERICA TERRIBLE. AMIGO ES UNA REFERENCIA AL PERRO/CAN MAYOR/SIRIO/CANCER que es la CONSTELACION DEL PERRO. POR ESO ES QUE EL "DIA DEL AMIGO" ES EL 20 DE JULIO EN CANCER, aparte del la CONSPIRACION DEL FALSO VIAJE A LA LUNA. ES TAMBIEN POR ESTO QUE EL SEPTIMO MES GREGORIANO SE LLAMA JULIO EN HONOR AL CESAR. SIRIO ES EL SANTO GRIAL, PRIMERAMENTE JESUCRISTO Y LUEGO JUAN MARCOS COMO SU HIJO)
 CONSPIRACION ORION-SIRIO APOLO 11-EL HOMBRE NUNCA
19:13 Entonces Pilato, oyendo esto, llevó fuera a Jesús, y se sentó en el tribunal en el lugar llamado el Enlosado, y en hebreo Gabata.
19:14 Era la preparación de la pascua, y como la hora sexta. Entonces dijo a los judíos: ¡He aquí vuestro Rey! (Burlonamene PILATO niega que JESUCISTO TAMBIEN SEA SU REY. PILATO CONSPIRO CONTRA JESUCRISTO PORQUE DEFENDIO A SU FALSO CESAR QUE EN ESE MOMENTO ERA TIBERIO. AQUI HUBO UNA CLARA CONSPIRACION POLITICA DE ROMA)
19:15 Pero ellos gritaron: ¡Fuera, fuera, crucifícale! Pilato les dijo: ¿A vuestro Rey he de crucificar? Respondieron los principales sacerdotes: No tenemos más rey que César. (Vuelve PILATO A BURLARSE NEGANDO EL IMPERIO DE CRISTO. LOS JUDIOS IRONICAMENTE LE RESPONDEN QUE SU REY ES EL CESAR)
19:16 Así que entonces lo entregó a ellos para que fuese crucificado. Tomaron, pues, a Jesús, y le llevaron.
19:17 Y él, cargando su cruz, salió al lugar llamado de la Calavera, y en hebreo, Gólgota;
19:18 y allí le crucificaron, y con él a otros dos, uno a cada lado, y Jesús en medio.
19:19 Escribió también Pilato un título, que puso sobre la cruz, el cual decía: JESÚS NAZARENO, REY DE LOS JUDÍOS. (PILATO NO PUSO "REY DE ISRAEL". JACOB/ISRAEL ES SIMBOLIZADO POR LA ESTRELLA SIRIO EL LUCERO DE LA MAÑANA O LUCERO DEL ALBA)
19:20 Y muchos de los judíos leyeron este título; porque el lugar donde Jesús fue crucificado estaba cerca de la ciudad, y el título estaba escrito en hebreo, en griego y en latín.
19:21 Dijeron a Pilato los principales sacerdotes de los judíos: No escribas: Rey de los judíos; sino, que él dijo: Soy Rey de los judíos.
19:22 Respondió Pilato: Lo que he escrito, he escrito.
19:23 Cuando los soldados hubieron crucificado a Jesús, tomaron sus vestidos, e hicieron cuatro partes, una para cada soldado. Tomaron también su túnica, la cual era sin costura, de un solo tejido de arriba abajo.
19:24 Entonces dijeron entre sí: No la partamos, sino echemos suertes sobre ella, a ver de quién será. Esto fue para que se cumpliese la Escritura, que dice: Repartieron entre sí mis vestidos, Y sobre mi ropa echaron suertes. Y así lo hicieron los soldados.
19:25 Estaban junto a la cruz de Jesús su madre, y la hermana de su madre, María mujer de Cleofas, y María Magdalena.
19:26 Cuando vio Jesús a su madre, y al discípulo a quien él amaba, que estaba presente, dijo a su madre: Mujer, he ahí tu hijo. (¿PORQUE JESUCRISTO LE LLAMA A SU MADRE MARIA MUJER? Es obvio que aqui NUESTRO SEÑOR LE ESTA HABLANDO A MARIA MAGDALENA)
19:27 Después dijo al discípulo: He ahí tu madre. Y desde aquella hora el discípulo la recibió en su casa. (El discipulo es JUAN MARCOS. CASA/LINAJE)
19:28 Después de esto, sabiendo Jesús que ya todo estaba consumado, dijo, para que la Escritura se cumpliese:Tengo sed.
19:29 Y estaba allí una vasija llena de vinagre; entonces ellos empaparon en vinagre una esponja, y poniéndola en un hisopo, se la acercaron a la boca.
19:30 Cuando Jesús hubo tomado el vinagre, dijo: Consumado es. Y habiendo inclinado la cabeza, entregó el espíritu.
 

Reply  Message 15 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 16:58
 
EN LA ERA DE ACUARIO SCORPION CAE DESPUES DEL SOLSTICIO DE INVIERNO (21 DE DICIEMBRE)-SCORPION/AGUILA-LEER TAMBIEN AGEO 2 
NICOLAS CAGE
  
 
MARY MAGDALENE
EAGLE/DAN/M
eagle.jpg (67393 bytes)  illuminati.jpg (58992 bytes)
 
GATE=PUERTA
 
Aparentemente el calendario maya termina en Janukah debido a que tenemos LUNA LLENA el 7 de marzo y el 29 de noviembre. En ese contexto el 22 de diciembre nos cae 24 de KISLEV osea CHANUKAH. ¿Porque....?
 
Calcule la fase de la luna en el año 2012
 
Fijense que NUESTRO SEÑOR JESUCRISTO en cierta manera anticipo este hecho en el evangelio de Juan en un fuerte contexto a la PUERTA (ESCALERA DE JACOB)
 
 
JUAN 10

Capítulo 10

Parábola del redil 
10:1 De cierto, de cierto os digo: El que no entra por la puerta en el redil de las ovejas, sino que sube por otra parte, ése es ladrón y salteador.
 
10:2 Mas el que entra por la puerta, el pastor de las ovejas es. 
10:3 A éste abre el portero, y las ovejas oyen su voz; y a sus ovejas llama por nombre, y las saca. 
10:4 Y cuando ha sacado fuera todas las propias, va delante de ellas; y las ovejas le siguen, porque conocen su voz. 
10:5 Mas al extraño no seguirán, sino huirán de él, porque no conocen la voz de los extraños. 
10:6 Esta alegoría les dijo Jesús; pero ellos no entendieron qué era lo que les decía. 

Jesús, el buen pastor 

10:7 Volvió, pues, Jesús a decirles: De cierto, de cierto os digo: Yo soy la puerta de las ovejas.
10:8 Todos los que antes de mí vinieron, ladrones son y salteadores; pero no los oyeron las ovejas. 
10:9 Yo soy la puerta; el que por mí entrare, será salvo; y entrará, y saldrá, y hallará pastos. 
10:10 El ladrón no viene sino para hurtar y matar y destruir; yo he venido para que tengan vida, y para que la tengan en abundancia. 
10:11 Yo soy el buen pastor;Ezequiel 34. 11-12 el buen pastor su vida da por las ovejas. 
10:12 Mas el asalariado, y que no es el pastor, de quien no son propias las ovejas, ve venir al lobo y deja las ovejas y huye, y el lobo arrebata las ovejas y las dispersa. 
10:13 Así que el asalariado huye, porque es asalariado, y no le importan las ovejas. 
10:14 Yo soy el buen pastor; y conozco mis ovejas, y las mías me conocen, 
10:15 así como el Padre me conoce, y yo conozco al Padre;Mateo 11. 27Lucas 10. 22 y pongo mi vida por las ovejas. 
10:16 También tengo otras ovejas que no son de este redil; aquéllas también debo traer, y oirán mi voz; y habrá un rebaño, y un pastor. 
10:17 Por eso me ama el Padre, porque yo pongo mi vida, para volverla a tomar. 
10:18 Nadie me la quita, sino que yo de mí mismo la pongo. Tengo poder para ponerla, y tengo poder para volverla a tomar. Este mandamiento recibí de mi Padre. 
10:19 Volvió a haber disensión entre los judíos por estas palabras. 
10:20 Muchos de ellos decían: Demonio tiene, y está fuera de sí; ¿por qué le oís? 
10:21 Decían otros: Estas palabras no son de endemoniado. ¿Puede acaso el demonio abrir los ojos de los ciegos? 

Los judíos rechazan a Jesús 

10:22 Celebrábase en Jerusalén la fiesta de la dedicación. Era invierno(Aqui NUESTRO SEÑOR esta HACIENDO REFERENCIA A JANUKAH EN JUAN 10 :22 INTERRELACIONADO CON EL 22 DE DICIEMBRE (DICIEMBRE RELACIONADO CON EL DECIMO COMO NOVIEMBRE CON EL NOVENO Y ASI SUCESIVAMENTE)
10:23 y Jesús andaba en el templo por el pórtico de Salomón. 
10:24 Y le rodearon los judíos y le dijeron: ¿Hasta cuándo nos turbarás el alma? Si tú eres el Cristo, dínoslo abiertamente. 
10:25 Jesús les respondió: Os lo he dicho, y no creéis; las obras que yo hago en nombre de mi Padre, ellas dan testimonio de mí; 
10:26 pero vosotros no creéis, porque no sois de mis ovejas, como os he dicho. 
10:27 Mis ovejas oyen mi voz, y yo las conozco, y me siguen, 
10:28 y yo les doy vida eterna; y no perecerán jamás, ni nadie las arrebatará de mi mano. 
10:29 Mi Padre que me las dio, es mayor que todos, y nadie las puede arrebatar de la mano de mi Padre. 
10:30 Yo y el Padre uno somos. 
10:31 Entonces los judíos volvieron a tomar piedras para apedrearle. 
10:32 Jesús les respondió: Muchas buenas obras os he mostrado de mi Padre; ¿por cuál de ellas me apedreáis? 
10:33 Le respondieron los judíos, diciendo: Por buena obra no te apedreamos, sino por la blasfemia;Levitico 24. 16 porque tú, siendo hombre, te haces Dios. 
10:34 Jesús les respondió: ¿No está escrito en vuestra ley: Yo dije, dioses sois?Salmos 82. 6
10:35 Si llamó dioses a aquellos a quienes vino la palabra de Dios (y la Escritura no puede ser quebrantada), 
10:36 ¿al que el Padre santificó y envió al mundo, vosotros decís: Tú blasfemas, porque dije: Hijo de Dios soy? 
10:37 Si no hago las obras de mi Padre, no me creáis. 
10:38 Mas si las hago, aunque no me creáis a mí, creed a las obras, para que conozcáis y creáis que el Padre está en mí, y yo en el Padre.
10:39 Procuraron otra vez prenderle, pero él se escapó de sus manos. 
10:40 Y se fue de nuevo al otro lado del Jordán, al lugar donde primero había estado bautizando Juan;Juan 1. 28 y se quedó allí. 
10:41 Y muchos venían a él, y decían: Juan, a la verdad, ninguna señal hizo; pero todo lo que Juan dijo de éste, era verdad. 
10:42 Y muchos creyeron en él allí.

EL MITO DE LA LUNA LLENA Y EL LOBO TIENE ORIGEN BIBLICO-LA LUNA LLENA/OVEJA ES RAQUEL Y EL LOBO SU HIJO BENJAMIN
Génesis
37:1 Habitó Jacob en la tierra donde había morado su padre, en la tierra de Canaán.
37:2 Esta es la historia de la familia de Jacob: José, siendo de edad de diecisiete años, apacentaba las ovejas con sus hermanos; y el joven estaba con los hijos de Bilha y con los hijos de Zilpa, mujeres de su padre; e informaba José a su padre la mala fama de ellos.
37:3 Y amaba Israel a José más que a todos sus hijos, porque lo había tenido en su vejez; y le hizo una túnica de diversos colores.
37:4 Y viendo sus hermanos que su padre lo amaba más que a todos sus hermanos, le aborrecían, y no podían hablarle pacíficamente.
37:5 Y soñó José un sueño, y lo contó a sus hermanos; y ellos llegaron a aborrecerle más todavía.
37:6 Y él les dijo: Oíd ahora este sueño que he soñado:
37:7 He aquí que atábamos manojos en medio del campo, y he aquí que mi manojo se levantaba y estaba derecho, y que vuestros manojos estaban alrededor y se inclinaban al mío.
37:8 Le respondieron sus hermanos: ¿Reinarás tú sobre nosotros, o señorearás sobre nosotros? Y le aborrecieron aun más a causa de sus sueños y sus palabras.
37:9 Soñó aun otro sueño, y lo contó a sus hermanos, diciendo: He aquí que he soñado otro sueño, y he aquí que el sol y la luna y once estrellas se inclinaban a mí.
37:10 Y lo contó a su padre y a sus hermanos; y su padre le reprendió, y le dijo: ¿Qué sueño es este que soñaste? ¿Acaso vendremos yo y tu madre y tus hermanos a postrarnos en tierra ante ti?

 
 
 
Mateo 7:15: Guardaos de los falsos profetas, que vienen a vosotros con vestidos de ovejas, pero por dentro son LOBOs rapaces.
 
10. Mateo 10:16: He aquí, yo os envío como a ovejas en medio de LOBOs; sed, pues, prudentes como serpientes, y sencillos como palomas.
 
11. Lucas 10:3: Id; he aquí yo os envío como corderos en medio de LOBOs.
 
12. Juan 10:12: Mas el asalariado, y que no es el pastor, de quien no son propias las ovejas, ve venir al LOBO y deja las ovejas y huye, y el LOBO arrebata las ovejas y las dispersa.
 
13. Hechos 20:29: Porque yo sé que después de mi partida entrarán en medio de vosotros LOBOs rapaces, que no perdonarán al rebaño.
 
1. Génesis 49:27: Benjamín es LOBO arrebatador; A la mañana comerá la presa, Y a la tarde repartirá los despojos.

Reply  Message 16 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:07


 

SIRIUS A / B
 


 

TURKISH / KHAZARIAN EYE / EVIL EYE / LUCIFER EYE
 

DOGON TRIBE / AFRICA / SIRIUS B
 


 

 


 


 


 


 

 

HORUS EYE
 


 

 

ILLUMINATI EYE / BIG BROTHER
 


 


 

Sirius is the brightest star in the night-time sky with a visual apparent magnitude of -1.47. It is located in the constellation Canis Major. Sirius can be seen from almost every inhabited region of the Earth's surface (those living north of 73.284 degrees cannot see it) and, in the Northern Hemisphere, is known as a vertex of the Winter Triangle. The best time of year to view it is around January 1, when it reaches the meridian at midnight. Under the right conditions, Sirius can be observed in daylight with the naked eye. Ideally the sky must be very clear, with the observer at a high altitude, the star passing overhead, and the sun low down on the horizon
 


 


 

The name Sirius comes from the Latin sirius. It is situated in the eye of the greater dog Canis Major, therefore it is known as the 'Dog Star'. Other meanings:
 


Transition Stage - Moving consciousness from one reality (frequency) to another

Spirit of Wisdom - Zoroastrian Translation

Brightly Radiating One -
The Shining Ones /THE ILLUMINATI



What to the eye appears as a single star is actually a large binary star system, consisting of a bright white main sequence star of spectral type A1V, named Sirius A, and a faint white dwarf companion of spectral type DA named Sirius B.
 
 

SIRIUS AND GOD NAME
 


 

CANIS MAJOR/ CAN / DOG / INVERSE / GOD
 


 

PHILSTEAN GOD / BAD / INVERSE /DOG / DAG /DAGON
 


 

ORIGIN OF DRAGON MITH
 


 

CANIS MINOR / PUPPIS STAR
 


 

 
 

SMALL DOG / PUPPIES
 


 

Sirius is also known colloquially as the "Dog Star", reflecting its prominence in its constellation, Canis Major (Big Dog).[14] The heliacal rising of Sirius marked the flooding of the Nile in Ancient Egypt and the "Dog Days" of summer for the Ancient Greeks, while to the Polynesians it marked winter and was an important star for navigation around the Pacific Ocean.
 
 
 


 


 


 

 
 


 


 


 

 
 


 


 


 

CANIS / DOG / INVERSE / GOD
 


 

MUMMIE / DOG / CHACAL / GOD / REBIRTH
 


 

MUMMIE ORIGIN OF MUM/ MUMI / MOTHER
 


 

MOTHER GIVES LIFE SO THE CHACAL
 


 


 

The word "Ianuarius" is the original Roman designation of the month January.
 

The name is either derived from the two-faced Roman god Janus, from the Latin word ianua,
 

which means "door", or it is the masculine form of Diana, which would be Dianus or Ianus (Janus).
 
 
Reply Hide message Delete message  Message 31 of 115 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 30/08/2012 02:29
 
Very Interesting Serendipity ...that goes way way back

Why didn't the pyramids of Giza have their capstones?

Usually, the cornerstone is at the foundation of a building; however, with a pyramid, the cornerstone is at the top -- the “capstone.”

there’s no historical record of any capstone ever being seen on the Great Pyramid. .

if the Gold capstone ceremony in 2000 would have happened it would have been a mason happy fest

Image

The Golden triangle didn't happen and Egypt has a new government now and Hawass who helped plan for the cap stone ceremony is not the head anymore

_________________
Everything is Connected and there are no
coincidences
 
http://andrewgough.co.uk/forum/viewtopic.php?f=1&t=3450&start=350
 

Reply  Message 17 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:20
 

LA CRUZ DE CRISTO TIENE UN FUERTE CONTEXTO ALQUIMICO EN CONTEXTO AL NUMERO 47 (INDEPENDENCIA DE EEUU/FATIMA/DIFERENCIA EN GRADOS ENTRE LOS TROPICOS/CUARTO MANDAMIENTO EN CONTEXTO AL SEPTIMO DIA)-LAS MANOS A 23.5 GRADOS SIMBOLIZAN TOCAR EL CIELO (CIRCULO) Y CON LOS PIES CERRADOS SIMBOLIZAN TOCAR LA TIERRA (CUADRADO)

 
 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 
Jesús crucificado
 
 


Reply  Message 18 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:21

1947=33x59 ROLLOS DEL "MAR MUERTO"-¿NEXO CON LA
Here is an interesting read on Stargates and 19.47

 
In terms of Richard Hoagland's 'hyperdimensional physics' derived from the geometric 'message' of Cydonia (Mars), the conduit or 'stargate' between this world and the Otherworld (i.e. hyperspace) is prominently represented by the angle 19.5°. According to the theory, it is the tetrahedral geometry signified by this angle that enables inter-dimensional energy transfer between the two realms.

This 'stargate' geometry is expressed by a circumscribed tetrahedron (made up of four equilateral triangles). Interestingly enough, the hieroglyphic sign denoting Sirius was a triangle in ancient Egypt.

The connection is made evident by archaeo-astronomy. First, it is widely accepted these days that the 'air shafts' inside the Great Pyramid were designed to aligned with certain stars. One was specifically targeted toward Sirius in c. 2350 BC.

 

And at that pinpointed time (c. 2350 BC), Sirius and Orion's Alnitak (representing the Great Pyramid as per the Orion Correlation Theory) together produced the angle 19.5° (when Sirius was rising on the Giza horizon).[10]

Next, it is natural - given the Sirius-Great Bend connection - to wonder about the possibility of the Nile's 'Winding Waterway' having some relevance to tetrahedral geometry. Indeed, we do find a clear connection!

 

Believe it or not, the northern peak of the Great Bend precisely pinpoints the tetrahedral/stargate latitude, 19.5°N.!

What's even more incredible is the fact that the same Bend peak also pinpoints 33°E longitude. As those familiar with Hoagland's work would surely know, '33' and '19.5' are considered the two key numbers in the 'hyperdimensional code'! (Hoagland is just not yet aware of this Nile connection.)

In 1997, the esoteric importance of those numbers was overtly demonstrated as NASA landed a tetrahedron-shaped Mars Pathfinder lander on the Red Planet at 19.5 N and 33 W.! (That's pretty in your face, isn't it?)

 
 
 
 
 
 
 
http://thecomingepiphany.com/BookArt...DollarCode.pdf)

Read the info on the website first and then comment

----------------------------------
By William Frederick
 

 

 
phi in Simple Gematria Equals: 33 ( p
16
h
8
i
9
)
ophir in Simple Gematria Equals: 66 ( o
15
p
16
h
8
i
9
r
18
)
66=33X2


The time of the clock on back of the $100 dollar bill, As you can clearly see the time reads 2:22.

19.47 x 12.12 yrs = 235.9764 yrs = 235 yrs and 356 days
December 31, 1776 + 235 yrs and 356 days = December 21, 2012
 
 

19.47 x 12 yrs = 233.64 yrs = 233 yrs and 233 days
July 4, 1776 + 233 yrs and 233 days = February 22, 2010

  

 
 
 
2:22 HORA ACTUAL Y 3:22 ANTES DE LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL
 
 
LA VIUDA PIDE JUSTICIA
Lucas
18:1
También les refirió Jesús una parábola sobre la necesidad de orar siempre, y no desmayar,
18:2 diciendo: Había en una ciudad un juez, que ni temía a Dios, ni respetaba a hombre.
18:3 Había también en aquella ciudad
una viuda, la cual venía a él, diciendo: Hazme justicia de mi adversario.
18:4 Y él no quiso por algún tiempo; pero después de esto dijo dentro de sí: Aunque ni temo a Dios, ni tengo respeto a hombre,
18:5 sin embargo, porque
esta viuda me es molesta, le haré justicia, no sea que viniendo de continuo, me agote la paciencia.
18:6 Y dijo el Señor: Oíd lo que dijo el juez injusto.
18:7 ¿Y acaso Dios no hará justicia a sus escogidos, que claman a él día y noche? ¿Se tardará en responderles?
18:8 Os digo que pronto
les hará justicia. Pero cuando venga el Hijo del Hombre, ¿hallará fe en la tierra?
 
 
 
 
55. Mateo 23:14: ¡Ay de vosotros, escribas y fariseos, hipócritas! porque devoráis las casas de las VIUDAs, y como pretexto hacéis largas oraciones; por esto recibiréis mayor condenación.


 

56. Marcos 12:40: que devoran las casas de las VIUDAs, y por pretexto hacen largas oraciones. Estos recibirán mayor condenación.
 
65. Lucas 20:47: que devoran las casas de las VIUDAs, y por pretexto hacen largas oraciones; éstos recibirán mayor condenación.
 
¿"Devoran la casas de las viudas" no es una alusion a que devoran la casa/linaje de la viuda? ¿Porque Jesucristo incluso relaciona la viuda con JUAN MARCOS en Hechos 12:12?
 
1. Hechos 12:12: Y habiendo considerado esto, llegó a casa de María la madre de Juan, el que tenía por sobrenombre MARCOS, donde muchos estaban reunidos orando.
 
Es obvio que MARIA LA MADRE DE JUAN ES LA VIUDA.
 
¿PORQUE SE RELACIONA LA VIUDA CON LA EXPULSION DE LOS MERCADERES DEL TEMPLO? ¿HAY UNA CONSPIRACION CONTRA LA VIUDA? ¿QUE PIENSA USTED?
 
1. Isaías 56:7: yo los llevaré a mi santo monte, y los recrearé en mi casa de oración; sus holocaustos y sus sacrificios serán aceptos sobre mi altar; porque mi casa será llamada casa de oración para todos los pueblos.

2. Mateo 21:13: y les dijo: Escrito está: Mi casa, casa de oración será llamada; mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.

3. Marcos 11:17: Y les enseñaba, diciendo: ¿No está escrito: Mi casa será llamada casa de oración para todas las naciones? Mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.

4. Lucas 19:46: diciéndoles: Escrito está: Mi casa es casa de oración; mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.
 
LUCAS 19
 
19:46 diciéndoles: Escrito está: Mi casa es casa de oración; mas vosotros la habéis hecho cueva de ladrones.
19:47 Y enseñaba cada día en el templo; pero los principales sacerdotes, los escribas y los principales del pueblo procuraban matarle.
19:48 Y no hallaban nada que pudieran hacerle, porque todo el pueblo estaba suspenso oyéndole.
 

Reply  Message 19 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:27


 

SIRIUS A / B
 


 

TURKISH / KHAZARIAN EYE / EVIL EYE / LUCIFER EYE
 

DOGON TRIBE / AFRICA / SIRIUS B
 


 

 


 


 


 


 

 

HORUS EYE
 


 

 

ILLUMINATI EYE / BIG BROTHER
 


 


 

Sirius is the brightest star in the night-time sky with a visual apparent magnitude of -1.47. It is located in the constellation Canis Major. Sirius can be seen from almost every inhabited region of the Earth's surface (those living north of 73.284 degrees cannot see it) and, in the Northern Hemisphere, is known as a vertex of the Winter Triangle. The best time of year to view it is around January 1, when it reaches the meridian at midnight. Under the right conditions, Sirius can be observed in daylight with the naked eye. Ideally the sky must be very clear, with the observer at a high altitude, the star passing overhead, and the sun low down on the horizon
 


 


 

The name Sirius comes from the Latin sirius. It is situated in the eye of the greater dog Canis Major, therefore it is known as the 'Dog Star'. Other meanings:
 


Transition Stage - Moving consciousness from one reality (frequency) to another

Spirit of Wisdom - Zoroastrian Translation

Brightly Radiating One -
The Shining Ones /THE ILLUMINATI



What to the eye appears as a single star is actually a large binary star system, consisting of a bright white main sequence star of spectral type A1V, named Sirius A, and a faint white dwarf companion of spectral type DA named Sirius B.
 
 

SIRIUS AND GOD NAME
 


 

CANIS MAJOR/ CAN / DOG / INVERSE / GOD
 


 

PHILSTEAN GOD / BAD / INVERSE /DOG / DAG /DAGON
 


 

ORIGIN OF DRAGON MITH
 


 

CANIS MINOR / PUPPIS STAR
 


 

 
 

SMALL DOG / PUPPIES
 


 

Sirius is also known colloquially as the "Dog Star", reflecting its prominence in its constellation, Canis Major (Big Dog).[14] The heliacal rising of Sirius marked the flooding of the Nile in Ancient Egypt and the "Dog Days" of summer for the Ancient Greeks, while to the Polynesians it marked winter and was an important star for navigation around the Pacific Ocean.
 
 
 


 


 


 

 
 


 


 


 

 
 


 


 


 

CANIS / DOG / INVERSE / GOD
 


 

MUMMIE / DOG / CHACAL / GOD / REBIRTH
 


 

MUMMIE ORIGIN OF MUM/ MUMI / MOTHER
 


 

MOTHER GIVES LIFE SO THE CHACAL
 


 


 

The word "Ianuarius" is the original Roman designation of the month January.
 

The name is either derived from the two-faced Roman god Janus, from the Latin word ianua,
 

which means "door", or it is the masculine form of Diana, which would be Dianus or Ianus (Janus).
 


 


 

 


 

JANUS IN THE VATICAN MUSEUM / PINE COURT
 


 

TWO FACES / BIG BROTHER / ALL SEEING EYE
 


 

FORBIDDEN SECRETS
 


 

FOR US TO BE FREE OF THE SUN GOD PRISON
 

AS JESUS WANTEDWAS NOT THE SON OF
 

GOD AS THEY HAVE TOLDUS HE WAS A KING WHO
 

WANTED FREEDOM FORHIS KINGDOM
 

HE WAS AN INDIGO A STARSEED,
 

WHO DIED FOR ALL OF US, DON´T FEAR HIS
 

SPIRIT IS WITH US HERE TO GUIDE US.
 


 


 

January 1, 2009, Beginning of the New Year
 


 

January 3, 2008, Voters in Iowa go to the polls for the first caucus to determine
 

presidential nominees for the Democratic and Republican parties
 

. (Iowa/Hawkeye/Eagle Eye/Phoenix).
 


 

Curiously, some ancient observations of Sirius describe it as a red star. To the Romans this meant an angry god, and they are known to have sacrificed red dogs to this star
 


 

RED JEWS / RED STAR / ROTHSCHILDS / KHAZ ARIAN
 

NAZIS / ANTISEMITC / LUCIFERIANS
 


 

CAUCASIAN / INTERNATIONAL STANDARD
 


 

 
 

FOR WHITE MEN
WHY?


U.N / NEW WORLD ORDER

CAUCUS / CAUCASIAN / KHAZ- ARIAN NAZI LUCIFERIAN JEWS




RED FISH / RED GOD / SIRIUS / RED STAR



CAUCUS AND USA GOVERNMENT

FAKE DEMOCRACY

 
A caucus ( Pronunciation (help•info)) is a meeting of supporters or members of a political party or movement, especially in the United States. The exact definition varies among political cultures




























UNITED NATIONS PHOENIX PAINTURE






HILLARY PHOENIX PIN





A PHOENIX THE REBIRTH / LUCIFER DOOR TO EARTH
 

At the origin, a phoenix was used for the seal instead of the eagle. The phoenix amongst other things symbolizes rebirth. Because the Phoenix stands for being destroyed in flames and then rising from the ashes, for the Illuminati it symbolizes Lucifer.



RABBI ABRAHAM ELEAZAR BOOK


















MEANING OF OUROBROS CONNECTS


THE ABOVE WITH THE BELOW





SIRIUS WITH EARTH
 

Reply  Message 20 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:34
 

Capítulo 7 

Incredulidad de los hermanos de Jesús
7:1 Después de estas cosas, andaba Jesús en Galilea; pues no quería andar en Judea, porque los judíos procuraban matarle. 
7:2 Estaba cerca la fiesta de los judíos, la de los tabernáculos;Levitico 23. 34Deuteronomio 16. 13
7:3 y le dijeron sus hermanos: Sal de aquí, y vete a Judea, para que también tus discípulos vean las obras que haces. 
7:4 Porque ninguno que procura darse a conocer hace algo en secreto. Si estas cosas haces, manifiéstate al mundo. 
7:5 Porque ni aun sus hermanos creían en él. 
7:6 Entonces Jesús les dijo: Mi tiempo aún no ha llegado, mas vuestro tiempo siempre está presto. 
7:7 No puede el mundo aborreceros a vosotros; mas a mí me aborrece, porque yo testifico de él, que sus obras son malas. 
7:8 Subid vosotros a la fiesta; yo no subo todavía a esa fiesta, porque mi tiempo aún no se ha cumplido. 
7:9 Y habiéndoles dicho esto, se quedó en Galilea. 

Jesús en la fiesta de los tabernáculos 

7:10 Pero después que sus hermanos habían subido, entonces él también subió a la fiesta, no abiertamente, sino como en secreto. 
7:11 Y le buscaban los judíos en la fiesta, y decían: ¿Dónde está aquél? 
7:12 Y había gran murmullo acerca de él entre la multitud, pues unos decían: Es bueno; pero otros decían: No, sino que engaña al pueblo. 
7:13 Pero ninguno hablaba abiertamente de él, por miedo a los judíos. 
7:14 Mas a la mitad de la fiesta subió Jesús al templo, y enseñaba. 
7:15 Y se maravillaban los judíos, diciendo: ¿Cómo sabe éste letras, sin haber estudiado? 
7:16 Jesús les respondió y dijo: Mi doctrina no es mía, sino de aquel que me envió. 
7:17 El que quiera hacer la voluntad de Dios, conocerá si la doctrina es de Dios, o si yo hablo por mi propia cuenta. 
7:18 El que habla por su propia cuenta, su propia gloria busca; pero el que busca la gloria del que le envió, éste es verdadero, y no hay en él injusticia. 
7:19 ¿No os dio Moisés la ley, y ninguno de vosotros cumple la ley? ¿Por qué procuráis matarme? 
7:20 Respondió la multitud y dijo: Demonio tienes; ¿quién procura matarte? 
7:21 Jesús respondió y les dijo: Una obra hice, y todos os maravilláis. 
7:22 Por cierto, Moisés os dio la circuncisión (no porque sea de Moisés, sino de los padresGenesis 17. 10); y en el día de reposo circuncidáis al hombre(22/7=3.14 (Numero PI). increiblemente tenemos un NEXO DE LA PI-RAMIDE TRUNCADA (SIMBOLO FALICO CIRCUNCIDADO) INTERRELACIONADO INCLUSO CON EL DIA DE REPOSO)

 
 
 
 
 
PIRAMIDE TRUNCADA DEL BILLETE DOLAR
illuminati.jpg (58992 bytes)
7:23 Si recibe el hombre la circuncisiónLevitico 12. 3 en el día de reposo, para que la ley de Moisés no sea quebrantada, ¿os enojáis conmigo porque en el día de reposo sané completamente a un hombre?Juan 5. 9
7:24 No juzguéis según las apariencias, sino juzgad con justo juicio(AQUI NUESTRO SEÑOR JESUCRISTO INTERRELACIONA LA PIRAMIDE NUEVAMENTE CON DAN/JUICIO. OBVIAMENTE QUE NUESTRO SEÑOR ESTA HABLANDO AQUI DE SU ESPOSA Y DEL SANTO GRIAL CODIFICADO EN EL BILLETE DE UN DOLAR. EFECTIVAMENTE MARIA MAGDALENA, LA ESPOSA DEL CORDERO, ES LA NUEVA JERUSALEM QUE ES UNA PIRAMIDE. LA NUEVA JERUSALEM TIENE QUE SER LUZ A LAS NACIONES Y POR ESO, EN ESTE CONTEXTO, ES UN SIMBOLO FALICO)
 
MARY MAGDALENE
EAGLE/DAN/M
eagle.jpg (67393 bytes)  illuminati.jpg (58992 bytes)
 
ENLACES
ADAN/DAN (ADAN ESTA RELACIONADO CON LA TRIBU DE DAN. ESTO LE DA OTRO PERFIL A LAS TEORIAS DE CONSPIRACION). ¿PORQUE ADAN ESTA RELACIONADO CON LA TRIBU DE DAN?
EL MENSAJES ES OBVIO. LA TRIBU DE DAN ES UNA REFERENCIA A LA SERPIENTE, OSEA A MARIA MAGDALENA, OSEA EL GRIAL. MIRIAM DE MAGDALA ES LA NUEVA EVA. NUESTRO SEÑOR JESUCRISTO ABRIO EL CAMINO AL ARBOL DE LA VIDA, EN EL CONTEXTO A SU RESURRECCION (NUEVO ADAN). FUE MARIA MAGDALENA LA PRIMERA EN VERLO A NUESTRO SEÑOR EN SU RESURRECCION.

DAN BROWN (CONEXION CON GENESIS 3:14,15/SIMIENTE DE LA MUJER Y SIMIENTE DE LA SERPIENTE)
Dan Brown
Dan Brown bookjacket cropped.jpg
Nombre completo Dan Brown
Nacimiento 22 de junio de 1964 (48 años)
Nuevo Hampshire, Estados Unidos
Ocupación Escritor
Género Novela
 
 
NACIO JUSTO EN EL SOLSTICIO. NADA ES CASUALIDAD. DIOS NO TIRA LOS DADOS

6. Génesis 3:14: Y Jehová Dios dijo a la SERPIENTE: Por cuanto esto hiciste, maldita serás entre todas las bestias y entre todos los animales del campo; sobre tu pecho andarás, y polvo comerás todos los días de tu vida.

1. Génesis 3:15: Y pondré enemistad entre ti y la mujer, y entre tu SIMIENTE y la SIMIENTE suya; ésta te herirá en la cabeza, y tú le herirás en el calcañar.
SIMIENTE/SEED (INGLES)
EE=33
GEMATRIA SEED=33

 






)
 
 
 
 
seed in Simple Gematria Equals: 33
( s
19
e
5
e
5
d
4
)

7. Génesis 49:17: Será Dan SERPIENTE junto al camino, Víbora junto a la senda, Que muerde los talones del caballo, Y hace caer hacia atrás al jinete.
 

171. Deuteronomio 33:22: A DAN dijo: DAN es cachorro de león Que salta desde Basán.

NUMERO 33
 
                           PARIS, LA CIUDAD LUZ DE LA ILUMINACION (NEXO CON
 
 
EL AGUILA/EAGLE MUERDE A LA SERPIENTE
 
EL AGUILA/EAGLE  Y LA SERPIENTE ESTAN RELACIONADAS CON LA TRIBU DE DAN

La conexión francesa

En 1666, Luis XIV de Francia autorizó la construcción de un observatorio en París para medir la longitud. Este fue el comienzo del Meridiano Cero de París. El meridiano es una línea imaginaria que forma la mitad de un círculo máximo y une los polos norte y sur. Los meridianos son, por tanto, líneas de longitud; la latitud y longitud se utilizan conjuntamente para situar puntos en el globo terráqueo a través de coordenadas esféricas.

¡Aunque usted no lo crea, de acuerdo con «El Meridiano Cero de París» el monte Hermón y el territorio antiguo de Dan, están localizados a 33 grados de longitud de este mismo meridiano y a 33 grados latitud norte del Ecuador! El grado 33 se convirtió en una parte importante de la francmasonería, probablemente debido a la historia que se remonta a los caballeros templarios, la dinastía francesa Merovingia y su familia que tiene vínculos con los descendientes de Dan, el hijo de Jacob.

Sin embargo, los británicos serían superados. En 1675, el primer astrónomo real de Inglaterra Sir Flamsteed, estableció un primer meridiano en Londres que rivalizaría con ese en París. En 1725, Edmund Halley, el segundo astrónomo real estableció un segundo meridiano. A mediados del siglo XVIII, otro astrónomo real James Bradley, estableció un tercer meridiano. Y en 1851, otro astrónomo real Sir George Airy, instaló un nuevo equipo para medir, en una habitación al lado del equipo original de Bradley, justamente a unos cinco metros de distancia, el cual finalmente se convirtió en la base para el tiempo internacional.

Bien pronto llegó a ser claro que el mundo necesitaba adoptar una hora standar mundial para el Meridiano Cero, por lo tanto en 1884, 25 países se reunieron en Washington, DC, y votaron para aceptar el meridiano de Airy en el observatorio de Greenwich en Londres como el principal meridiano. Francia se abstuvo de votar. Hasta 1911 los franceses consideraron el Meridiano Cero como un rival de Greenwich para propósitos de mantener un registro del tiempo, y en 1914 para propósitos de navegación. Hasta este día los cartógrafos franceses continúan marcando el Meridiano de París en algunos mapas.

 

En el idioma original en que fuera escrito este folleto la palabra «Sion» se deletrea con «Z», pero en el folleto aparece con «S», indicando obviamente su conexión con el monte Hermón.

 
 






)
 
 
 
 
seed in Simple Gematria Equals: 33
( s
19
e
5
e
5
d
4
)

Reply  Message 21 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:37
LA ESTRELLA SIRIO

La más brillante desde nuestro punto de vista y señal de comienzo del calendario de 13 meses lunares

 

Situación de Sirio en referencia a Orión

Sirio es la estrella más brillante de nuestro firmamento tal como lo vemos desde el Planeta Aire y Agua. Es la estrella principal de una modesta constelación que apenas es distinguible: el Can Menor o el Perro Menor. Entre el Sol y Sirio hay una distancia de unos 9 años-luz, que es la distancia que recorre un rayo de luz durante 9 órbitas de la Tierra (9 años nuestros). Sirio está un poco más lejos que la estrella más cercana, Alpha Centauri, pero brilla más.

Cada 2 de julio, la Tierra pasa por el meridiano contrario al de Sirio, de forma que si la Luna eclipsara al Sol el 2 de julio, veríamos a Sirio en pleno día (y a la constelación de Orión también) bastante por debajo del Sol. Al otro lado del Sol estaría el punto de la órbita en el que estaría la Tierra el 2 de enero, cuando desde el Sol veríamos a Sirio debajo de la Tierra, y desde la Tierra vemos a Sirio en su punto más alto del cielo en todo el año, lo que significa que la Tierra está en el punto de su órbita más cercano a Sirio, aunque la diferencia entre el tamaño de la órbita de la Tierra y la distancia a Sirio sea insignificante (1 año-luz equivale a 800 Sistemas Solares).

Con todo, podemos considerar a Sirio como una señal de inicio del año gregoriano.

Sirio es inconfundible en nuestro cielo. Es fácilmente indentificable si observamos Orión y las tres estrellas que forman su Cinturón y trazamos una línea hacia "abajo". Así nos topamos con Sirio. Dado que el Cinturón de Orión marca el Ecuador Celeste, esto quiere decir que Sirio está en el hemisferio sur celeste.

 
 
Reply Hide message Delete message  Message 57 of 115 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 08/01/2013 01:26

Sirio conexión con la Tierra

 
sirio
Sirio tiene una conexión con la Tierra desde los albores de la humanidad, se puede creer que su simple conexión con las antiguas civilizaciones de la Tierra tan solo guarda relación a que la estrella Sirio (sirius, en latín), es la más brillante de la conocida como bóveda celeste. Pero esto podría no ser así, un significado mucho más misterioso podría estar detrás de esta estrella.
Sirio también conocida como la (estrella perro), por pertenecer a la constelación perro, tiene un gran simbolismo en gran parte de la historia de la humanidad.

La gran pirámide de Guiza en Egipto alinea la cámara del Rey con Orión, en cambio la cámara de la reina esta alineada con la estrella Sirio.
La construcción de la gran pirámide de Guiza coincide con una alineación con Sirio lo que afirma que podría tratarse de un gran homenaje a la estrella más brillante del cielo, también si observamos el ojo de horus un claro ejemplo se puede encontrar en los billetes de un dolar americano, "el ojo que todo lo ve", el brillo detrás del ojo que podría confundirse con el brillo del Sol no es así, el brillo del ojo de Horus es el brillo de la estrella Sirio, por lo que en la actualidad el símbolo se encuentra en millones de bolsillos de los norteamericanos y muchos ni siquiera saben que son portadores del símbolo brillante de la más brillante estrella del cielo nocturno.
Sirio
Una misteriosa tribu africana denominada los Dogón, tienen unos conocimientos de la estrella Sirio muy claros y que no se logra comprender como en la antigüedad lograron tener tan amplia información sobre la estrella, el sistema solar y otros conocimientos cósmicos, sin telescopios ni tecnología. Según las antiguas creencias de esta tribu los Nommos unos seres anfibios venidos de un planeta que gira alrededor de Sirio, les dieron los conocimientos en astronomía en un pasado remoto, que hoy todavía recuerdan, pues estos conocimientos fueron pasados de generación en generación y en la actualidad realizan extraños rituales homenajeando a los visitantes extraterrestres.

Sirio es un símbolo ocultista y además es un símbolo que se encuentra en multitud de representaciones masónicas, como dije con anterioridad, el ojo de Horus brilla con la estrella Sirio, pero en otras muchas representaciones de arte masónico también se puede encontrar la estrella.
Sirio mosaico masonico
Mosaico masónico, representación de Sirio.
 La conocida como invertida "estrella de Oriente", tiene una gran similitud con la estrella Sirio, esta fue la estrella que guió a los tres reyes magos al encuentro con un Jesucristo recién nacido.
estrella de oriente
La representación de la estrella brillante como estrella de poder, mágica, símbolo de sociedades ocultistas y secretas se encuentra en multitud de culturas por toda la Tierra, pero de señalar otros muchos ejemplos el posts sería demasiado largo, no quiero aburrir y mi tiempo es más bien escaso para poder sumergirme en una larga investigación en este momento, pero ampliare información en futuros artículos
Sirio conexión con la Tierra desde la antigüedad y aunque es la estrella más brillante del cielo nocturno, no se debe pasar por alto otros posibles significados al simbolismo de la estrella en la antigüedad llegando hasta nuestros días.

Reply  Message 22 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:39
BARILOCHENSE6999 Sent: 16/01/2013 02:42
 
I'm not sure what the Ark of the Covenant is?

but here is King Tuts's Ark
Image

Anubis/later known as Osiris
According to the Akkadian transcription in the Amarna letters, Anubis' name was vocalized in Egyptian as Anapa.[4] The oldest known mention of Anubis is in the Old Kingdom pyramid texts, where he is associated with the burial of the pharaoh.[5] At this time, Anubis was the most important god of the dead but he was replaced during the Middle Kingdom by Osiris

He takes names in connection with his funerary role, such as He who is upon his mountain,

Didn't Moses go to the Mount Sinai ?

He who is in the place of embalming, associating him with the process of mummification

Anubis also attends the weighing scale in the Afterlife during the "Weighing Of The Heart"
"Guardian of the Scales"

but Anubis connection was the Dog Star ....Sirius

_________________
Everything is Connected and there are no
coincidences
 
http://andrewgough.co.uk/forum/viewtopic.php?f=27&t=3890&start=100
 
 
 
Reply Hide message Delete message  Message 60 of 115 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 16/01/2013 03:51
 
Whoop
you know what is behind the altar with the Holy grail and Mother Pelican feeding her blood to her babies?

Da Vinci's Last Supper
Image
Vatican II had the priest face the congregation so an altar was constructed in front of the carved marble Da Vinic Last Supper replica


Here is a picture of the Ark of the Covenant being transferred
Image



The covered ark with golden staves carried by the priests, and seven priests with rams' horns, at the siege of Jericho, in an eighteenth-century artist's depiction.
the Ark of the Testimony, is a chest described in Book of Exodus

God was said to have communicated with Moses "from between the two cherubim" on the Ark's cover

The biblical account relates that during the Israelites' exodus from Egypt, the Ark was carried by the priests some 2,000 cubits in advance of the people and their army, or host

Image
This Whoop is the Morgan Bible dating back to the 1250's

Here is another window
of Oidtman

Image
I want to point out Whoop
the robes of the priests carrying the object draped with the red cross
one is red another blue and another green (you can not see his head) he is in the back
Green was not worn by a Crusader...so a Sufis perhaps I will point out that David playing his harp wears green in the Morgan Bible
I believe these maybe subtle hints of the Sufis influence

here is Auch Cathedral
Image


Quran

In chapter 2 (Sura 2) of the Islamic Quran (Verse 248), the Children of Israel, at the time of Samuel and Saul, were given back the Tabut E Sakina (the casket of Shekhinah) which contained remnants of the household of Musa (Moses) and Harun (Aaron) carried by angels which confirmed peace and reassurance for them from their Lord. The Qur'an states:

And (further) their Prophet said to them: "A Sign of his authority is that there shall come to you the Ark of the covenant, with (an assurance) therein of security (Sakina) from your Lord, and the relics left by the family of Moses and the family of Aaron, carried by angels. In this is a symbol for you if ye indeed have faith.[19]


The Islamic scholar Al Baidawi mentioned that the sakina could be Tawrat, the Books of Moses.[20] According to Al-Jalalan, the relics in the Ark were the fragments of the two tablets, rods, robes, shoes, mitres of Moses and the vase of manna.[20] Al-Tha'alibi, in Qisas Al-Anbiya (The Stories of the Prophets), has given an earlier and later history of the Ark.

According to most Muslim scholars, the Ark of the Covenant has a religious basis in Islam, and Islam gives it special significance. A Shia sect of Muslims believe that it will be found by Mahdi near the end of times from Lake Tiberias.


the interesting thing is the Ark of the Covenant at the New Orleans Cathedral
has the eye of Ra on it which looks like the compass

Image

I tried to get a close up of it
Image


Image

I'm just surprised that the eye of Ra was connected to the Ark

I've seen the all seeing eye before in churches
and in cropcircles
Image

_________________
Everything is Connected and there are no
coincidences
 
http://andrewgough.co.uk/forum/viewtopic.php?f=27&t=3890&start=175

Reply  Message 23 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:41
The Giza/WTC/Orion belt connection.









Another symbol representing Isis...compare to the 'horned god/goddess' (see other post 2001 A Space Yesodyssey) and Kether (tree of life/sephiroth).










A symbol of Isis? ...a Goddess of the Earth, first daughter of Geb(earth) & Nut (sky).

Do we see a possible source of the Dollar sign? The symbol even contains the word ISIS if you repeat the S.



Also to bear in mind of the 'dollar bill' and the pyramid/all seeing eye that is on the seal...




Dollar versus Hermes/Thoth.


                                   The 10-13 Fix

It has been widely reported that Treasury Secretary Hank Paulson and Fed chief Ben Bernanke summoned the CEOs of America's nine largest financial institutions to a meeting on October 13, 2008, at which they were told that their banks would be required to accept TARP money and give the federal government an ownership interest in their institutions, whether they wanted to do so or not. We have it on good authority that some of the bankers, at least, were told that they would not be allowed to leave the room until they signed documents that were presented to them at that meeting.



 
Ben Bernanke Chairman of the Federal Reserve....he got some 10-13 'ju-ju' going on with his birthdate...but indirectly.

His birthdate is 13/12/53...which in the Julian/Roman calendar of 10 months makes December the 1oth month...out of the root 'Dec' meaning 'Ten'....the months are were named Martius, Aprilis, Maius, Junius, Quintilis, Sextilis, September, October, November, and December.

In respect of the Julian calendar...

Some have called 911....711 on the back of this type of calendar...which brings in the 'convenience store' 7-11 ...which i may mention in another post...I think I've seen stuff relating to 'Circle K' somewhere around...lol.



 
Liberty/Isis...7 rays enamating from the crown & 11 points on the base: 7/11


 
In 1946...which is 55 years before 2001; the Southland Corporation (founded in 1927) begins to call its convenience stores "7-Eleven." The name of the corporation (Southland Corp)is changed to 7-Eleven, Inc. in 1999, which is 711 moons after 1946. This was by the approval of shareholders on April 28, 1999...that is 53 years later (or 711 moon orbits later). You will see how the orbit (sidereal) of the moon relates to the 9-11 event later in this blog, for now just bare this fact in mind.

To summarize, the name "7-Eleven" originated in 1946 and became the official corporate name 711 moon revolutions later, in 1999. That is an unusual correlation that you wouldn't expect to find imo...even if they know it or not!!!


 
It takes the moon about 28 "Earth days" to rotate, or orbit, around the Earth (27.3 technically). This period of time is called the sidereal month. The moon goes through all 4 (four) phases during this time. Hence the word we know as a 'month' or 'moonth'.

Now...is it possible that in popular entertainment...there might be some kind of reference that can be found...perhaps, but it's a long shot...although I'm gonna include it anyway. It's from David Lynch's Twin Peaks. A memorable quote given by 'the one armed man'...when talking about the origins of discarnate beings etc on the earthly plane. From episode #2...Cooper's dream sequence.
see it here...it's near the start of the clip.
"Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds (2 worlds perhaps meaning the ether & the material plane?)... "Fire... walk with me." We lived among the people. I think you say, convenience store. We lived above it. I mean it like it is... like it sounds. I too have been touched by the devilish one. Tattoo on the left shoulder... Oh, but when I saw the face of God, I was changed. I took the entire arm off."

Re Lynch & Frost (Co-writers Twin Peaks)...
"Then they pitched the idea of a of science fiction TV series, The Lemurians, in which detectives would probe the possible presence of aliens on earth." hmmm?

then from the film version...Fire Walk With Me...we get another reference to 'the convenience store' through Jeffries played by David Bowie.

Jeffries says: "I sure as hell want to tell you everything, but I don't have a lot to go on." (In the
script, but not audible in the movie: "But I'll tell you one thing: Judy is positive about this.")

(From this point on, his comments are interspersed with the "convenience store" scene.)

- He continues: "I've been to one of their meetings. It was above a convenience store." and later "It was a dream ... We live inside a dream."

- Then: "I found something ... " (In script only: "... in Seattle at Judy's ...") " ... And then, there they were ..." (which is referring to the convenience store crowd).

see it here...starts at about 1min 48secs.
here...his role as 'the man who fell to earth'...his 'spiders from mars' and even the 2001:ASO like reference with his hit A Space Oddity...and even his name 'Bowie'...resonanting like 'Bowman' from Kubrick/Clarke and 2001 A Space Odyssey. A neat little tie-in...I think.



                                                                               7-11
Remember the Wallis Budge reference at the top of the post...Sept is Sirius, the star of ISIS. Now how else can this be referenced in respect of 9-11.



                                       The WTC event as 7-11...it has been spelt out to us of course!




                     A barely 'occluded' reference to 10-13...13 stars on the X(10)...giving you 10-13


What is now often called "The Confederate Flag" or "The Confederate Battle Flag" (actually a combination of the battle flag's colors with the Second Navy Jack's design), despite its never having historically represented the CSA as a nation, has become a widely recognized symbol of the South. It is also called the "rebel" or "Dixie" flag, and is often incorrectly referred to as the "Stars and Bars" (the actual "Stars and Bars" is the First National Flag, which used an entirely different design).

 
Ver imagen en tamaño completo

Sitio web para esta imagen

subliminalsynchrosphere.blogspot.com
 

Reply  Message 24 of 476 on the subject 
From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:45
 
VIRGO (CASA DE PAN) Y SU RELACION CON RAQUEL, LA ESPOSA AMADA DE JACOB/ISRAEL
32. Génesis 30:6: Dijo entonces Raquel: Me juzgó Dios, y también oyó mi voz, y me dio un hijo. Por tanto llamó su nombre DAN.
1. Génesis 35:19: Así murió Raquel, y fue sepultada en el camino de Efrata, la cual es Belén.
 
2. Génesis 48:7: Porque cuando yo venía de Padan-aram, se me murió Raquel en la tierra de Canaán, en el camino, como media legua de tierra viniendo a Efrata; y la sepulté allí en el camino de Efrata, que es Belén.
cruz_do_zodiaco_1_.jpg
 - La Virgen María es la constelación de Virgo. América está en Virgo. El antiguo símbolo de Virgo es una "m" cambió. Esto explica por qué el nombre de María como otras madres vírgenes, como la madre de Adonis, Mirra, o el de la madre de Buda, Maya, comienza con una M. Virgo (constelación de Virgo) también se conoce como la "Casa del pan", y la representación de Virgo es una Virgen que sostiene una gavilla de trigo. Esta "casa del pan" y su símbolo de trigo representa agosto y septiembre, cuando la cosecha. A su vez, Belén (Belén), es la traducción literal de "La Casa del Pan". Belén es también la referencia a la constelación de Virgo, un lugar en el cielo, no en la Tierra.
32. Génesis 30:6: Dijo entonces Raquel: Me juzgó Dios, y también oyó mi voz, y me dio un hijo. Por tanto llamó su nombre DAN.
GENESIS 30:6/306=153x2
DAN/JUSTICIA/JUICIO
 
EL MISMO NUMERO 306 TAMBIEN TIENE NEXO CON EL ARCA DE NOE (FIN DEL PERIODO DE LOS CUARENTA DIAS EN EL 11/11 QUE ES EL DIA NUMERO 306 DEL CALENDARIO LUNI-SOLAR HEBREO) Y QUE TAMBIEN INCLUSO ESTA INTERRELACIONADO MATEMATICAMENTE CON EL NUMERO DE ORO YA QUE 2XSEN 306=1.618033.
 
  • El seno del ángulo de 666 ° multiplicado por -2 es igual a la proporción áurea:

    -2 sen 666^circ = 2 sen 54^circ = 2 cos 36^circ = varphi, = frac{1 + sqrt{5}}{2} = 1.61803,39887ldots,

     
    SI CONSIDERAMOS QUE 360 SON LA VUELTA DE LAS PRIMERAS 12 HORAS DEL RELOJ TENEMOS QUE 666-360=306=2X153, CICLO QUE ESTA INTERRELACIONADO CON EL ARCA DE NOE EN EL CONTEXTO DEL CALENDARIO LUNI-SOLAR HEBREO DESDE EL PRIMERO DEL PRIMER MES HASTA EL ONCE DEL ONCEAVO MES. LO CURIOSO ES QUE SI LO LLEVAMOS A LAS AGUJAS DEL RELOJ 306 GRADOS EQUIVALE A EXACTAMENTE LAS 22:12 (HORAS). OBSERVAMOS QUE DICHA HORA EQUIVALE AL 22/12/2012. VEMOS DESDE OTRA PERSPECTIVA MATEMATICA LA INTERRELACION CON EL FIN DEL CALENDARIO MAYA DEL NUMERO DE ORO PHI.

    Génesis 8

  • 1. Y se acordó Dios de Noé, y de todos los animales, y de todas las bestias que estaban con él en el arca; e hizo pasar Dios un viento sobre la tierra, y disminuyeron las aguas.
     
    2. Y se cerraron las fuentes del abismo y las cataratas de los cielos; y la lluvia de los cielos fue detenida.
    3. Y las aguas decrecían gradualmente de sobre la tierra; y se retiraron las aguas al cabo de ciento cincuenta días.
    4. Y reposó el arca en el mes séptimo, a los diecisiete días del mes, sobre los montes de Ararat.
    5. Y las aguas fueron decreciendo hasta el mes décimo; en el décimo, al primero del mes, se descubrieron las cimas de los montes.
    6. Sucedió que al cabo de cuarenta días abrió Noé la ventana del arca que había hecho, (Al final de los cuarenta dias despues del primero del decimo mes equivale a 11/11, osea 11 del ONCEAVO MES HEBREO. En el contexto a que tenemos meses lunares sucesivos de 30 y 29 dias, las matematicas nos dicen:
    30+29+30+29+30+29+30+29+30+29+11=306 dias.)
    7. y envió un cuervo, el cual salió, y estuvo yendo y volviendo hasta que las aguas se secaron sobre la tierra.
    8. Envió también de sí una paloma, para ver si las aguas se habían retirado de sobre la faz de la tierra.
    9. Y no halló la paloma donde sentar la planta de su pie, y volvió a él al arca, porque las aguas estaban aún sobre la faz de toda la tierra. Entonces él extendió su mano, y tomándola, la hizo entrar consigo en el arca.
    10. Esperó aún otros siete días, y volvió a enviar la paloma fuera del arca.
    11. Y la paloma volvió a él a la hora de la tarde; y he aquí que traía una hoja de olivo en el pico; y entendió Noé que las aguas se habían retirado de sobre la tierra.
    12. Y esperó aún otros siete días, y envió la paloma, la cual no volvió ya más a él.
    13. Y sucedió que en el año seiscientos uno de Noé, en el mes primero, el día primero del mes, las aguas se secaron sobre la tierra; y quitó Noé la cubierta del arca, y miró, y he aquí que la faz de la tierra estaba seca.
    14. Y en el mes segundo, a los veintisiete días del mes, se secó la tierra.
     
    Génesis 49:16: DAN juzgará a su pueblo, Como una de las tribus de Israel.


    59. Génesis 49:17: Será DAN serpiente junto al camino, Víbora junto a la senda, Que muerde los talones del caballo, Y hace caer hacia atrás al jinete.
    EL SIGNO $ (SERPIENTE) ESCONDE EL SECRETO DEL LINAJE (GENESIS 3:15). EL DOLAR ESTA TOTALMENTE DISEÑADO EN FUNCION A GENESIS 3:14,15.
    CAPITALISMO ES SINONIMO DEL GRIAL. EL DINERO PAPEL, ESCONDE ESOTERICAMENTE A LA ALQUIMIA. USTED TIENE FE DE QUE EL MISMO TIENE VALOR EN ORO. MERCURIO/MERCANTILISMO / MIERCOLES/ CUARTO DIA DE LA CREACION / DOS LUMBRERAS (SOL Y LUNA) Y LAS ESTRELLAS SEGUN GENESIS 1:19 / ANUBI (MERCURIO EGIPCIO HOMBRE PERRO) / DOG / GOD / G-D.
    IN GOD WE TRUST
    LA APARICION DE GOD EN EL DOLAR, TIENE UNA OBVIA CONNOTACION ALQUIMICA en el contexto al cuarto dia de la creacion.
    GENESIS 1
    14. Dijo luego Dios: Haya lumbreras en la expansión de los cielos para separar el día de la noche; y sirvan de señales para las estaciones, para días y años,
    15. y sean por lumbreras en la expansión de los cielos para alumbrar sobre la tierra. Y fue así.
    16. E hizo Dios las dos grandes lumbreras; la lumbrera mayor para que señorease en el día, y la lumbrera menor para que señorease en la noche; hizo también las estrellas.
    17. Y las puso Dios en la expansión de los cielos para alumbrar sobre la tierra,
    18. y para señorear en el día y en la noche, y para separar la luz de las tinieblas. Y vio Dios que era bueno.
    19. Y fue la tarde y la mañana el día cuarto. (Aqui tenemos la clave en su interrelacion con el VERSICULO 1:19 QUE NO ES CASUALIDAD. EL 911/119 TIENE FUERTE RELACION CON EL GRIAL. El dia cuarto de la semana es el MIERCOLES/MERCURIO.)
    EN EL MISMO DOLAR TENEMOS LA CLAVE 11/11, si vemos los DOS unos a la isquierda y los DOS a la derecha. LA CLAVE GENESIS 30:6 RAQUEL EN EL CONTEXTO A DAN/DENARIO/DINERO/DINA/ DIANA, QUE SABEMOS QUE EN EL HEBREO DAN significa JUSTICIA. LA PIRAMIDE TRUNCADA DEL DOLAR, EN EL CONTEXTO AL AGUILA, es una obvia referencia al fin del calendario maya el 21/22 de diciembre del 2012. OBSERVEN QUE ONE ES UN ANAGRAMA DE NOE. Sabemos que el AGUILA, osea el ave phoenix/Fenicia/Siria/Libano que esta en el paralelo 33 es una referencia en el contexto zodiacal tambien al 22/12.
     En este contexto el 911, QUE TIENE FUERTE INTERRELACION con la JUSTICIA/DAN, tiene fuerte relacion con el 2012.
     La referencia al numero 666 en Apocalipsis 13:18, en el contexto al numero 144000/Baktun Maya (Apocalipsis 14:1,5), en el contexto al año 1618 (NUMERO DE ORO), la escritura esta haciendo una referencia profetica al FIN DEL CALENDARIO MAYA.
    La pregunta cual es la INTERRELACION DEL CALENDARIO DE NOE CON EL CALENDARIO GREGORIANO.

    Reply  Message 25 of 476 on the subject 
    From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 17:47
      Click para ampliar


    Click para ampliar
    Click para ampliar


    La Nebulosa de la Hélice, Nebulosa Helix o NGC 7293, y en ocasiones llamada El ojo de Dios

    Click para ampliar

    Reply  Message 26 of 476 on the subject 
    From: BARILOCHENSE6999 Sent: 11/02/2015 18:00
     

    Freedom Tower

    Freedom Tower is the colloquial name for the One World Trade Center building which is currently under construction and scheduled to be completed ’round about Dec 21, 2012.

    Governor of New York George Pataki stated in 2003 that, “The Freedom Tower isn’t going to be One World Trade Center, it’s going to be the Freedom Tower…I think One and Two World Trade Center are sacred names which should never be used again.” -Source

    Freedom Tower

    Image copyright Silverstein Properties

    Google Earth allows you to view latitude and longitude coordinates in degrees/minutes/seconds or decimal degrees. You can change the display to decimal degrees in the program’s options.

    GEfreedomWTC

    The point marked Freedom Tower in the above image has the following coordinates which you can easily verify:

    Latitude 40.713°

    Longitude -74.013°

    Decimal longitudes west of the prime meridian are negative and those east of it are positive. Adding the latitude and longitude values we get:

    40.713° -74.013° = -33.300°

    I suggest you pull out your calculator and verify this. That’s what I did this morning and my jaw hit the floor when I read my friend Jan Thulstrup’s post on this discovery. See my post on 33.

    An architect friend David Shipway had a hunch that the original Twin Towers might match the proportions of the columns of Boaz and Jachin (as described in the Bible) that were part of Solomon’s temple and a part of every Freemasonic lodge in the world. I made a model in SketchUp and verified this is indeed the case. The Twin Towers are overlaid as rectangles, drawn with real-world proportions:

    BoazJachin WTC Proportions

    Just in case you think the symbolism ended, the 9/11 Memorial opens on the 10 year anniversary on 9/11/2011:

    9+11+2+0+11 = 33.

    The story of Samson the giant Israelite from the tribe of Dan tearing down the two pillars resonates with 9/11. See my post about the Children of Dan.

    Samson

    Samson Destroying the Temple of the Philistines by Phillips Galle (16th century)

    The Freedom Tower will be the tallest building in the United States at 1776 feet including its mast. July 4th, 1776 was of course the date the Declaration of Independence was signed.

    Us declaration independence2

    The pyramidion on top of the Transamerica Pyramid lights up on July 4th. Incidentally the Freedom Tower looks to me like two Trance America Pyramids (as above, so below) merged together if you will. Can you see that?

    Freedom Tower TAP

    Right image courtesy Daniel Schwen under the Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 Generic license.

    July 4th is also Aphelion, the day the Earth is farthest from the Sun.

    Aphelion

    1776 is an interesting number. It is the sum of 888 + 888.

    The Bavarian Illuminati was formed also in 1776 on May 1st (Beltane).

    GreatSealPyramid

    Reflecting the Freedom Tower in an Orwellian mirror it appears as a Tower of Slavery in a novus ordo seclorum.

    Globalism is all smoke and mirrors.

    Another friend Dr. Mark Gray pointed out that the upper part of the building’s form is known to mathematicians as a square anti-prism (stretched upward):

    Square antiprism

    Image created by Robert Webb’s Great Stella software http://www.software3d.com/Stella.html

    If prisms split light into a diversity of colors then the antiprism symbolically sucks up all colors of light. Back to the light bearer, or E Pluribus Unum (out of many, one) if you will.

    Epluribusunum

    The square anti-prism is also known as the anticube. That’s interesting because the full form of the building is an anticube sitting on an cube, as above so below, as if reflected in a symbolic mirror.

    I don’t fully understand the math but the Wikipedia page on the square anti-prism shows the following diagram which represents the anticube’s vertex figure:

    Square antiprism vertfig

    The red edges are shorter than the yellow edges. I can’t help but remember the D+M pyramid on Mars that I wrote about in The Snowflake and the Flower.

    Here’s a sequence of zoom shots of the base of the Freedom Tower that yet another friend, Grant Chamberlin took two weeks ago:

    Base1

    Base2

    Base3

    What’s going on here? Grant presented it to me as a D+M pyramid. Why did someone involved in the design or construction of the Freedom Tower paint this mark? Were they aware of the design’s mathematical meaning? It seems unlikely but there it is in plain sight.

    Grant took these photos just as they were building the halfway point where the floor plate is perfectly octagonal. If you watched my videos you might remember how the octagon is resoundingly a solar symbol.

    The Freedom Tower will have 104 floors when completed. The octagon is therefore on floor 52, resonating with 52 weeks in a solar year, just like 555 California Street in San Francisco which has 52 floors in all.

    Wtc lookingup

    Not including the mast, the height of the building is 1368 feet, the same exact height as WTC1 which was of course destroyed on 9/11.

    WTCbubbler

    Image source

    This view of WTC1 (from the northeast) looks like a “bubbler” of dust. This does not look like a “collapse.” Material is being launched upward and outward. The whitish material arcs over and begins to fall downward while the southern portion (away from the camera) appears to shoot straight up. -Dr. Judy Wood

    In less than 2 weeks we are coming up on the 10 year anniversary of 9/11. It’s one hell of a secret in plain sight. How many people still think people with box cutters made 500,000 tons of material go up in smoke? I recommend checking out Where Did The Towers Go?, Architects and Engineers for 9/11 Truth, and the Ring of Power video which exposes the Zionist connections by following the money (thanks to Jon Mayberry for sending it to me):

    I wrote about the connection between the Kaaba and the World Trade Center in my post on 110-111 and it is worth repeating here:

    The [Great Spherical Caryatid, aka The Sphere] artwork [in between the twin towers] was meant to symbolize world peace through world trade, and was placed at the center of a ring of fountains and other decorative touches designed by trade center architect Minoru Yamasaki to mimic the Grand Mosque of Mecca, Masjid al-Haram, in which The Sphere stood at the place of the Kaaba. -Source

    It is a great irony that the official story of 9/11 is of Islamic terrorists who destroyed what the architect who designed the WTC saw as an exquisite monument to Islam.

    Kaaba11

    The Kaaba in Mecca

    The 9/11 Memorial’s reflecting pools in the footprints of WTC1 and WTC2 are like twin mirrors reflecting the form of Grand Mosque in Mecca:

    Kaaba 911

    The above image was posted by Mark Gray on Facebook. The 9/11 memorial inverts the form of the holiest place in Islam and therefore resonates with Islamic anger.

    The precise distance between the Kaaba in Mecca and the Dome of the Rock in Jerusalem is 666 nautical miles. I recommend you verify this yourself in Google Earth to fully experience the mystery.

    Mark also discovered that the pier that accesses the Statue of Liberty (SOL) on Liberty island is oriented perfectly in line with the Kaaba in Mecca. The red line stretches from the torch of the SOL to the center of the black cube in Mecca. See One Times Square for more on the SOL’s torch.

    SOL Mecca

    Incidentally the SOL was built inside the pre-existing 11-sided walls of Fort Wood which were completed in 1811. The SOL was dedicated on 1886.

    The SOL’s crown of 7 rays compared to the base star’s 11 points matches the 7:11 proportions of the Great Pyramid from height to base.

    Back to NYC, here is a computer rendering of the West Chamber within the 9/11 Memorial:

    West chamber

    Rendering copyright Squared Design Lab – Image Source

    The West Chamber is a room of massive scale and soaring height. Here, the “slurry wall,” a surviving retaining wall of the original World Trade Center that withstood the devastation of 9/11, will be presented as a testament to survival and determination. Against this backdrop will be the “Last Column,” 36-feet high and covered with mementoes, memorial inscriptions, and missing posters placed there by ironworkers, rescue personnel, and others. Removed during the ceremony marking the close of the recovery effort at ground zero, the column, laid prone, was draped with an American flag and escorted by honor guard. Standing tall once again, the Last Column will encourage reflection on the foundations of resilience, hope, and community with which we might build our collective future. -Source

    Is it any wonder why the Last Column is 36 feet high? The sum of the numbers 1 through 36 is 666. See my post on 666.

    The slurry wall is setup to become another Wailing Wall like the one in Jerusalem. Both walls are situated on the Western side of their respective complexes. The Wailing Wall is also known of course as as the Western Wall.

    Wailing Wall by Gustav Bauernfeind

    The Wailing Wall, Jerusalem by Gustav Bauernfeind (19th century)

    The atrium space of the 9/11 Memorial will feature two tridents presumably made out of the original steel beams from the Two Towers right on the spot where the Great Spherical Caryatid (known as The Sphere) used to be. See my posts on 110-111 and Ellipses.

    Tridents

    Rendering copyright Squared Design Lab – Image Source

    Mark Gray reads the two pairs of 3 prongs together as another 33 and I think he has found another huge secret in plain sight.

    Patrick from Ontario Canada sent me this image that synchromystically resonates with the two tridents (33) and the twin towers. Look closer and you’ll be looking into the cold blue eyes of a destroyer:

    Transformers dark of the moon

    Image source

    The Transformers subtitle Dark of the Moon is another powerful clue. Are we looking at Lucifer in the above image? It has been said the Prince of Darkness has a base on the dark side of the moon. This reminds me of Mike Myers’ hilarious rendition of Dr. Evil’s moon base in The Spy Who Shagged Me.

    Pink Floyd’s famous cover of The Dark Side of the Moon also resonates with the light bringer’s prism and the Freedom Tower’s anti-prism shape:

    DarkSideOfTheMoon

    Image source

    Chapter 9 verse 11 of the book of Revelation (Christian holy book) states:

    And they had a king over them, which is the angel of the bottomless pit, whose name in the Hebrew tongue is Abaddon, but in the Greek tongue hath his name Apollyon.

    Christianandapollyon

    Image from The Pilgrim’s Progress by John Bunyan 1850 edition

    Thanks to info a mutual friend Gerald Santana uncovered, Mark Gray brought the following pieces together about the trident symbols:

    Neptune

    Here’s another reading Mark makes on the trident symbol:

    Get ready for 9-11-11…When looked upon as a weapon of Shiva, the trishula [trident] is said to destroy the three worlds: the physical world, the world of the forefathers (representing culture drawn from the past) and the world of the mind (representing the processes of sensing and acting). The three worlds are supposed to be destroyed by Shiva into a single non-dual plane of existence, that is bliss alone.

    Tridents

    Image courtesy Dave Kleinschmidt under the Creative Commons Attribution-Share Alike 2.0 Generic license.

    I like where Mark is going with this (purification and bliss through Shiva’s destruction), but I’m not sure those behind 9/11 megaritual as Jake Kotze likes to say were destroying in order to help us out.

    However, no matter the destroyers’ motives the result is the same. We wouldn’t be growing so exponentially in consciousness without the resistance the negative elites are providing. 9/11 truth is helping to wake up more and more people. We shall overcome by waking up NOW! Do you see what a team effort this is?

    Shiva Shiva Shiva Shambo.

    Shiva

    Shiva sculpture in LACMA (see Magic of Hollywood)

    ©2012 SIPS Productions Inc. – All Rights Reserved.

     
    http://www.secretsinplainsight.com/2011/08/31/freedom-tower/


    First  Previous  12 a 26 de 476  Next   Last 
    Previous subject  Next subject
     
    ©2022 - Gabitos - All rights reserved