Correu electrònic:

Contrasenya:

Inscriviu-vos ara!

Heu oblidat la vostra contrasenya?

LA CUBA DEL GRAN PAPIYO
Per molts anys, Florychica !                                                                                           Per molts anys, mariposa-colorida !                                                                                           Per molts anys, LadyDoris !                                                                                           Per molts anys, MALDADOSA !                                                                                           Per molts anys, Maruixete !
 
Novetats
  Afegeix-te ara
  Plafó de missatges 
  Galeria d’imatges 
 Arxius i documents 
 Enquestes i Tests 
  Llistat de Participants
 Conociendo Cuba 
 CANCION L..A 
 FIDEL CASTRO.. 
 Fotos de FIDEL 
 Los participantes más activos 
 PROCLAMA AL PUEBLO DE CUBA 
 
 
  Eines
 
General: Día Nacional de la Afrocolombianidad
Triar un altre plafó de missatges
Tema anterior  Tema següent
Resposta  Missatge 1 de 1 del tema 
De: Marthola  (Missatge original) Enviat: 21/05/2013 22:54
El Día Nacional de la Afrocolombianidad se celebra cada año el 21 de mayo, declarado por el Congreso de la República como una fecha para rendir homenaje la población afrocolombiana, sus aportes y reivindicación de sus derechos, en la fecha ...exacta en que se abolió la esclavitud en Colombia, en 1851.

Seguimos con este homenaje del Día de la Afrocolombianidad compartiendo con ustedes esta lista de reproducción de 'Cimarrones', una serie documental que registra a través de testimonios de vida la conciencia de la identidad étnica y cultural de la comunidad afrocolombiana, de la capacidad de realzar y fortalecer sus valores y potencialidades.

¡Feliz día a nuestras negritudes!
m
m


Primer  Anterior  Sense resposta  Següent   Darrer  

 
©2025 - Gabitos - Tots els drets reservats